Új kurzus - új hét - új kalandok

2019.07.29

Suli: (a délelőttöt nem merem leírni - mert hát majdnem leírtam a meglepiket is (amit a családomnak szereztem) - nem vagyok profi blogoló, hogy csípővől tudjam az íratlan szabályokat - szóval délelőtt érdekességeket fotóztam, pl egy rendkívül barátságos hangulatú karmelita templomot...

5 magyar, 2 német, 2 spanyol, 1 bulgár, 1 lengyel kolléga a csapatban - nagyon kedvesek, és nagyon kreatívak. A lengyel kolléganő a saleziaknál dolgozik - és még Don Bosco neve is eszembe jutott :)))

Megcsináltam újra a belépőmet, preziben - és ügyesebben is előadtam (bár utólag így is találtam benne szarvashibát) -  az előadók közül első voltam, mert a többiek döcögtek az előadások átküldésével. Viszont a többiek előtt meg megdicsért a tanár, hogy upgradeltem a bemutatómat, meg az előző héten is én voltam az első a feladatok elkészítésében. És ő mondta!!!!! Nagyon örültem neki. Meg hogy fókuszált voltam :))))))))) Hát nagyon örültem :)))) - persze a csoport nagy része megint profi angolos.... :))) Meg van, aki hat hónapja tanul angolul - ez a kihívás..... De a csoportra jellemző, hogy nagyon támogató. Ami nagyon megnyugtató is egy ilyen helyzetben.

Ezen a kurzuson a 12 témakörből csak 2 volt az előző héten - szóval szerintem érdekes lesz.

Este elmentünk ide Edittel - és nem is nagyon este, mert gyorsan kellett menni, hogy legyen hely: https://helysbar.business.site/ Hely's bárja - egy füles alapján jöttünk ide, azaz: hétfőtől szerdáig interaktív ír népzene van... azaz a vendégek is játszanak, de csak este fél nyolctól kilencig. Hát mindenkinek ajánlom, aki nem a sörös-hányós-cigis-nagyon hangos bárokat szereti. Ez is hangos, de a zenéléstől. Az utcán állnak az emberek, és hallgatják, a bár oldala szokás szerint "levehető", tehát van levegő, és ezerrel dobolsz. Baromi nagy élmény. MIndenki vidám, csak 1 sört iszik, nagyszerű a hangulat, és mindenki figyel a másikra. Hatalmas élmény. Ketten voltunk Edittel magyarok ma este, és tömve volt, mindenféle nációval. Remélem, hogy képeken átjön a hangulat, meg a rövidke videón is.

Képek, videók itt: https://photos.app.goo.gl/bdqcFVenC1M1pKGZ6


ESKÁ kalandok © Minden jog fenntartva 2019
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el