Megérkezés

2019.07.21

A saját tervezésű útvonal

Nagy dolog a technika. Miután google mappal kitaláltam, hogy hogyan akarok átvágni Dublinon, feltöltve az összes akksimat, és bátorságomat, nekivágtam egyedül a nagy útnak.

Eleve a biztonsági ellenőrzésnél, a szállítószalagnál a lábamnál hagytak egy üres bőröndöt - és az odasereglő biztonságiaknak el tudtam magyarázni még magyarul, hogy nem, nem én vagyok a terrorista :)))

Utána Dublin airportjának szövevényes ír és angol feliratait követve tudtam venni Leap Cardot, amivel korlátlanul szándékozok utazni a héten - és a lehető leglassabb átszállás nélküli útvonalat választva bemasíroztam a belvárosba.... Majd ki is vitt a busz, és sokkal, de sokkal szebb helyek mellett, konrétan kastélyok mellett jutottam ki Jicsinybe :))) Konkrétan az emeletes busz alján csak én meg egy öreg néni voltunk az út végére.

De megtaláltam a szállásom, ami átmenetet képez aMézeskalács ház és egy lepusztult trash reality színhelye között - mégis jópofák, és kedvesek a szállásadók. Kutyájuk is van - már ugat rám, de tisztel :)))))) életemben nem beszéltem ennyit angolul - házigazdáim tényleg kedvesek, minden furcsaságuk ellenére :))

Az idő hihetetlent fordult. Délután 26 fok, most fúj a szél, és meghatározhatatlan eső esik - és már elmúlt este kilenc, mégis délutáni borult világosság van. Nem is értettem, hogy miért kérdezget szállásadóm az éves sötétség mennyiségről kis hazámban..... Itt világos van. Most így este kilenc után is....

Holnap indulok a B útvonalamon a város meghódítására, délelőtt hódítok, délután órák. Majd háromnegyed óra csak a be út - még Sfalváról sem járok ennyit :))))))

Úgy határoztam, hogy a poszt végén linkek lesznek a fényképeimről, egyenlőre szortírozás nélkül, aztán majd variálok rajtuk.

Itt lesznek:

https://photos.app.goo.gl/WEJGERah8G2FUFXV8

ESKÁ kalandok © Minden jog fenntartva 2019
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el