Giant-ok

2019.07.28

Ma a privát szervezésű Diant's Causway-re mentem az Irish Tours jóvoltából, és Rob jóvoltából - aki tök véletlenül tegnap is a sofőrünk volt. Hajnali ötkor keltem, taxi, mert erre vasárnap este nem jár semmi - és 6.30kor indulás.  Aláhúznám, hogy az albumban lehet olyan képeket látni, ami a tök üres dublini utcákat mutatják.... szerintem ez a kuriózum!!! :)))

Hát nem vagyok egy nyavalygós fajta, meg áztam már el - motoron is, kenun, kerékpáron, még autóval is - de ez a mai nap azért benne van a top 10-ben....

Már az gyanús volt, hogy nem hullámzott olyan vadul a tenger - oké szürke volt minden, de azért valaminek csak kéne lenni - gondoltam azzal a nagy tapasztalattal, hogy egyik nap a tengernél jártam, másik nap már az óceánnál - ennyi akár elég is lehet a gyanakváshoz :))... Amikor már messzebbre néztem, akkor már tudtam, hogy rohannom kell lefelé a sziklák, meg a víz felé, hogy legalább valami fotóm legyen eső nélkül..... hát rohantam.... a víz meg jött, de nem lefelé, mint egy normális kontinentális országban :))) - volt minden: szél, eső, közepes hideg. A kötélhíd mozgott alattunk a végére, a nadrágom szerencsére a vékony volt, így a wc-ben a takarítós néni legnagyobb rökönyödésére, és tiltása ellenére a handdry-jal próbáltam megszárítani - több-kevesebb sikerrel. A cipőm, bár vízálló volt - konkrétan tuttyogott... Ázott medve szagom volt, és le voltam törve. Majd amikor átmentünk a következő helyre - betűről betüre ez ismétlődött. Aztán szemléletet váltottam: banyek, hát ezt is akartam látni, most mit rinyálok???? Addigra délután lett, és kevésbé vacogtam, és beértünk Belfastba... na, ott már minden volt: meki a szárítójával, TISZTA város, és egy csomó vidám ember, és kevésbé is esett. A sofőr gyönyörűen beszélt, és nagyjából értettem is - és mint kiderült elkötelezett ír ember :)))) Énekelt, meg vezetett, meg showmankedett, ahogy kell.

Szóval végül majdnem keblemre öleltem az én Marilynemet, a házisasszonyt, aki mindennap más husit tesz le nekem vacsiként az asztalra. Lehetne rosszabb is - sokkal rosszabb.... 

Visszafelé sikerült lekapnom a koldusomat, akiről már meséltem. De most egy srác is ott ült mellette. Ő kérte, hogy mutassam meg neki a képet. Megtettem, mondta, hogy okés. :)))

Képek itt: https://photos.app.goo.gl/So9XvjuQSusiWsw99

Másik album itt: https://photos.app.goo.gl/9bHRJHY3WXAeV8Lw6




ESKÁ kalandok © Minden jog fenntartva 2019
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el