Dead Zoo

2019.07.30

Ma megvalósítottam a tegnapi tervet: Natural Muzeum és National Gallery - az utóbbiban két kép fogott meg max, és nem volt egy túl sok valami abban a hatalmas épületben - és a poén: elfelejtették kinyitni az ajtót, az üvegen keresztül pantomimoztam le, hogy az a probléma, hogy az ajtó zárva van. A saját dolgozóikat is kizárták véletlenül :))))))))

Viszont a kitömött állatok azok zseniálisak voltak - olyan jószágok is voltak, amiket nem is ismertem - és ráadásul nagy részük a 19. században lett begyűjtve, megtalálva, kilőve - hirtelen megértettem a fáraók igényeit is: a vadászok már rég elporladtak, de a trófeák még mindig lenyűgözőek.....

Képek most itt: https://photos.app.goo.gl/KbzH4GTW6YSvY3Fa7

A sulit nagyon várom, egy csomó új dolog lesz:

Google class, ilyesmik - - - nagyon nagyon kiváncsi vagyok rá.

Egészen meglepődtem, hogy milyen finom hangolásokra képes a Google Class - a pontozások, értékelések terén... mert nem ugyanannyit ér az esszé ,meg a quiz stb.... :)))))

ESKÁ kalandok © Minden jog fenntartva 2019
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el