A másikra való figyelés napja

2019.07.25

Már reggel hétkor indultam, és a cél a Glasnevin Temető és a Nemzeti Botanikus Kert üvegházai voltak. Bár hamar jöttek a buszok, az átszállások, így is több mint egy óra volt, mire odaértem. (https://www.glasnevintrust.ie/https://botanicgardens.ie/.

Az időjárás nagyon fura volt: baromi nagy szürke felhők, de meleg szél fújt, de az nagyon....

Ebben a "korai" időszakban nincsenek látogatók ezen a két helyen, viszont nyitva van, a temető 24 órában, az Üvegházak 9-től. Mivel messze vagyunk a belvárostól, az emberek is mások: megyek a járdán, és rám köszön a postás, a futár, a szembejövő. Nem nagyon van most itt turista.

A temető is különleges, sok érdekes sír van benne, és van benne egy terület, ami az elvesztett babáké. Van olyan rész is, ami ilyen vágatlan füves, mint egy rét, sok bedőlő sírral - ez tudatos választás, ki is van táblázva. Az újkori hamvasztások között pedig mindenféle náció megtalálható már. Nem választottam a tour-t - magam mentem mind a két helyen. A Botanikus kert is magáért beszél, de csak töredékét tudtam bejárni, de az üvegházak megvoltak :)))

Tegnap azt hiszem elvesztettem a kalapom, emiatt ma kellett vennem egyet. Piros csíkos csajos lett. Szerintem nőként csak nekem van ilyen kalapom, mindenki más bírja ezt a folyamatos szelet - de én nem merek kockáztatni. Szóval most már adott egy sötét ruhás hátizsákos Frodó, aki fotózik, és piros csíkos kalapban nyomul :))))))

A buszon reggel láttam egy öreget, aki megkérdezett egy fiatalt, hogy átadja-e neki a helyét. A srác sem tudta hirtelen hová tenni a dolgot, megköszönte, de nem fogadta el. Sikerült megfigyelnem az öreget főleg a tetoválásait a kezén. Délben, amikor mentem a suliba St.Stephen's mellett az unitárius templomnál ült a lépcsőn: pohárral a kezében. Az öreg hivatásos kéregető volt. 

Suli:

Ulearn Schoolnál a net tökéletesen működik, az interaktív táblát is jól lehet látni, mégsem sikerült tegnap a LearningApp-sot megtanulni - de nem a Ulearn hibája miatt. Viszont ma a Google Docs és Apps is sikerült - a legjobban azért örültem, mert végre tudok majd Google website-ot csinálni egyszerűen, és csinosan. A társaság érezhetően fáradtabb mint a hét elején, de az oktató tolja ezerrel. Folyamatosan beszél, mutat, magyaráz, javasol. Excellent! :)))) Ez a LearningApps mindenre jó: lehet benne pl Legyen Ön is milliomos játékot csinálni egészen profin - már ha a szerverük engedi :))) (https://learningapps.org/)

Aztán jött a Canva :))) https://www.canva.com/  Valamikor régen ezt is használtam, de egyáltalán nem fog ártani, ha upgradelem a tudásom :))


Képek pedig itt: https://photos.app.goo.gl/GYtbmCXywyFQkCRk7


ESKÁ kalandok © Minden jog fenntartva 2019
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el